Om oss

Hushållsnära Tjänster startades år 2002 och har sedan dess tillhandahållit ett brett urval av tjänster till privatpersoner och företag i Stockholmsområdet. Vi erbjuder tjänster som skapar trivsel och kvalitet i andras vardag. Vi värdesätter trygghet, flexibilitet, kvalitet och långsiktighet.

Miljöpåverkan

Vi strävar efter att ha så liten miljöpåverkan som möjligt när vi städar. Därför rekommenderar vi miljövänliga medel:

  • Mikrofibertrasor
  • Dammvippa, som drar åt sig dammet
  • Såpa, som effektivt tar bort smuts i kök och badrum
  • Ättika eller citronsyra, till kalkavlagringar
  • Mikrofibermopp

Våra ledord: Vi är engagerade och stolta experter

 

Engagerade

Vi är ett team som jobbar med engagemang, för att alltid erbjuda bästa möjliga lösning för dig som kund. Varje medarbetare brinner för att ge god service. Vi gör skillnad i vardagen och ser till att alltid överträffa dina förväntningar. Det ska vara rent, kostnadseffektivt och miljövänligt.

Stolta

Tack vare vår insats förenklar vi vardagen för våra kunder, som vill använda sin fritid till något annat än städning. En barnfamilj eller en yrkesarbetande människa kan ofta uppleva svårigheter med att få tiden att räcka till. Genom att erbjuda våra tjänster skapar vi tillfredsställelse i andras liv. Vi är stolta över att vi känner vilja och lust till att bidra till en mer harmonisk vardag för våra kunder. 

Experter

Vår största resurs är våra duktiga och engagerade städare och städerskor. Vi vet av erfarenhet att de bidrar till ökad trivsel i våra kunders vardag. Tack vare rätt kompetens och vår effektiva personal har vi många nöjda kunder i hela Stockholmsregionen. Vi är experter på städning och har alltid ett pesonligt bemötande!

Säkerhetspolicy

Trygghet och säkerhet är en viktig del i vårt arbete och det gäller både för dig som anlitar oss för våra hushållsnära tjänster och för våra medarbetare.

  • Vi är ansvarsförsäkrade i Länsförsäkringar
  • Vi är försäkrade i Fora (arbetsmarknadsförsäkring )
  • Vi begär utdrag ur belastningsregistret för all vår personal
  • All vår personal skriver på ett sekretessavtal vid anställning
  • Vi genomför kontinuerliga kontroller för att säkerställa städkvaliteten

Hur fungerar ansvarsförsäkring?

Vid första städtillfället ber vi varje kund att berätta för oss om eventuella känsliga tavlor, möbler eller golv, så att vår personal ska veta hur dessa saker ska rengöras.
Vi kan inte ansvara för kundens hushållsmakiner när det gäller maskinhaveri, eller annat som orsakas av ålder eller normalt slitage. Endast skador som orsakas av slarv ska ersättas av oss.