Tjänster

Hur går det till?

Börja med att kontakta oss, via mail eller telefon, och boka en första provstädning. Vid det första städtillfället kommer vår kundansvarige alltid på besök, för genomgång av hemmet eller städobjektet. Den första städningen tar oftast lite längre tid än kommande städtillfällen, då det tar lite tid att städa en lägenhet, lokal eller ett hus som är helt nytt för oss.

Dagen efter det första städtillfället ringer vi dig och hör om du är nöjd med städresultatet. Därefter bokar vi in kommande städtillfällen, enligt dina egna önskemål.

Om- eller avbokning sker senast 48 timmar innan det aktuella städtillfället, i annat fall debiteras städningen fullt.

Städmaterialet står kunden själv för och det ska finnas på plats vid städtillfället.

Alltid samma städerska!

Det är viktigt för oss att du som kund känner dig trygg med att anlita oss. Därför väljer vi en medarbetare efter dina önskemål, för att säkerställa önskade rutiner och kvalitet på städningen.

Kvalitet och garanti

Vi har en intern städutbildning och fasta rutiner, för att säkerställa en hög kvalitet på vårt arbete.

Vid missnöje bör du kontakta oss omgående, och absolut senast inom 24 timmar, så att vi kan åtgärda det vi har missat i tid. Efter 24 timmar räknas reklamationen som ogiltig.

Nöjd kund

Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och erbjuda dig bästa tänkbara service. För oss är det viktigt att du som kund ska vara 100 procent nöjd varje gång!